Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добре се е получило според мен.

    Comment


    • Като за първи опит..
      ALFA ROMEO 166 2.4 JTDm '04 NEW
      LANCIA PHEDRA 2.2 Jtd '02 - Older
      ALFA ROMEO 166 2,4 JTD '98 - Older

      Comment


      • Здравейте,

        някой ще ми каже ли къде в София мога да отида и да ми монтираткруиз контрол на Алфа 166 2.4 136 коня.Ще съм ви много благодарен.Поздрави.

        Comment


        • аз дали имам тази букса за темпомата с 2.4 140кс 2001 съм
          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • да се похваля и аз с работещ темпомат искрени благодарности на колегата Любо трябва да го доизбарам още малко с бутоните и ще снимам
            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

            Comment


            • Мисля, че ще е полезно за тези, които не ползват оригиналната ръчка да изясним и схемичката и (това, което беше направил и колегата 7171 по-горе):




              Номерацията на пиновете в дясната страна се отнася за черната 20 пинова междинна букса "D1D" зад таблото с предпазителите при 140 коньовото JTD.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • да стана перфектно само трябва да си навържа + - и rec с хубави бутончета и всичко ще стане супер само се чудя с какви бутони да ги направя отново благодарности на любо (аз съм Иван)
                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                Comment


                • Някой ще ми помогне ли да намеря човек, или сервиз където могат да монтират и на мен моля. (Имам оригиналната ръчка)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от fenixs Покажи съобщение
                    Някой ще ми помогне ли да намеря човек, или сервиз където могат да монтират и на мен моля. (Имам оригиналната ръчка)
                    колега пробвал ли си се до сега сам поискай съдействие от ecotronic и ще ти помогне да се спарвиш сам без сервизи
                    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                    Comment


                    • Колега, не разбирам от коли. Затова моля за помощ и искам да си платя. Поздрави.

                      Comment


                      • Реших и аз най-после да вържа темпомата на Т.С-ка. Сложих лостчето, вързах му буксата, прокарах кабели и ударих на камък с буксата на мотроника. По описание в Е-лърна дават две букси на мотроника едната малка - букса А с 49 пина и голяма - букса Б с 69 пина. На моя мотроник 7.3.1 двете букси са еднакви с 69 пина и никъде няма обозначение коя е букса А и коя Б.Темпомата го дават да се връзва на букса А на пинове:

                        пин 10 - ON/OF
                        пин 18 - лампа на таблото
                        пин 42 RCL
                        пин 43 set+
                        пин 58 set-

                        И на двете букси на мотроника на тези пинове излизат кабели, но няма изведена инсталация до лостчето за мигачите. На педала на съединителя и на спирачките има ключета и мотроника получава сигнал от тях.

                        Молбата ми е към теб Любо, да кажеш къде да вържа въпросните кабели на мотроника и възможно ли е да има окабеляване до някъде и да свършва на някоя букса на планката над педалите.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                          Реших и аз най-после да вържа темпомата на Т.С-ка. Сложих лостчето, вързах му буксата, прокарах кабели и ударих на камък с буксата на мотроника. По описание в Е-лърна дават две букси на мотроника едната малка - букса А с 49 пина и голяма - букса Б с 69 пина. На моя мотроник 7.3.1 двете букси са еднакви с 69 пина и никъде няма обозначение коя е букса А и коя Б.Темпомата го дават да се връзва на букса А на пинове:

                          пин 10 - ON/OF
                          пин 18 - лампа на таблото
                          пин 42 RCL
                          пин 43 set+
                          пин 58 set-

                          И на двете букси на мотроника на тези пинове излизат кабели, но няма изведена инсталация до лостчето за мигачите. На педала на съединителя и на спирачките има ключета и мотроника получава сигнал от тях.

                          Молбата ми е към теб Любо, да кажеш къде да вържа въпросните кабели на мотроника и възможно ли е да има окабеляване до някъде и да свършва на някоя букса на планката над педалите.
                          Сигурен ли си, че двете букси са с по 69 пина а не с по 64?

                          Според документацията трябва да са с по 64. Както и да е.

                          За да определиш, коя от двете е A и B, се ориентирай, като проследиш веригата на нещо вече съществуващо. Примерно - сигналът от RPM сензорът трябва да постъпва на букса "B" - пин 10. Мери верига между буксата на RPM датчика, която се намира над десния край на всмукателния колектор (трябва да е кафява) до пин 10 на всяка от буксите на ECU - то. На която букса излезе, връзвай ръчката на другата.

                          Ето пълния опис на пиновете на двете букси:

                          A1, Not connected

                          A2, Not connected

                          A3, Alfa Romeo CODE connection

                          A4, Not connected

                          A5, Not connected

                          A6, Compressor engagement request

                          A7, Power supply for accelerator pedal potentiometer

                          A8, Signal for potentiometer - 1 accelerator pedal

                          A9, Quadrinary - Fan 1st speed request

                          A10, Cruise Control ON/OFF

                          A11, Not connected

                          A12, CAN-L line

                          A13, Compressor relay control

                          A14, Not connected

                          A15, Direct supply

                          A16, Supply controlled by ignition, via main relay

                          A17, Not connected

                          A18, Cruise Control warning light

                          A19, Injection warning light

                          A20, Preparation for Flash Programming

                          A21, Not connected

                          A22, Fuel level sensor

                          A23, Not connected

                          A24, Earth for potentiometer - 1 accelerator pedal

                          A25, Earth for potentiometer - 2 accelerator pedal

                          A26, Brake lights switch

                          A27, Brake lights switch

                          A28, SPORT function switch

                          A29, CAN-H line

                          A31, Fuel pump relay feed

                          A31, Main relay activation

                          A32, Supply controlled by ignition, via main relay

                          A33, Not connected

                          A34, Not connected

                          A35, Rev counter signal

                          A36, Not connected

                          A37, Not connected

                          A38, Not connected

                          A39, Not connected

                          A40, Signal for potentiometer - 2 accelerator pedal

                          A41, Quadrinary - fan 2nd speed request

                          A42, Cruise Control Resume

                          A43, Cruise Control SET +

                          A44, Speedometer sensor signal

                          A45, CAN-H line

                          A46, Injection warning light

                          A47, Supply controlled by ignition

                          A48, Supply controlled by ignition, via main relay

                          A49, Not connected

                          A50, Operation of fan 1st speed

                          A51, Not connected

                          A52, Fuel consumption signal

                          A53, Diagnostic connection (K line)

                          A54, Air temperature sensor signal

                          A55, Not connected

                          A56, Supply for accelerator pedal potentiometer

                          A57, Air flow meter signal

                          A58, Cruise Control SET -

                          A59, Clutch pedal switch

                          A60, Oil pressure switch

                          A61, CAN-L line

                          A62, Operation of fan 2nd speed

                          A63, Air flow meter supply

                          A64, Not connected


                          -------------------------------------------------------------------------

                          B1, Throttle body motor earth

                          B2, Lambda sensor heating (pre-cat. pre-cat.)

                          B3, Operation of injector for cyl. 4

                          B4, Variable geometry solenoid valve operation

                          B5, Fuel vapour recovery solenoid control

                          B6, Detonation sensor 2 reference earth

                          B7, Lambda sensor earth (pre-cat. left)

                          B8, Not connected

                          B9, Not connected

                          B10, Engine rpm sensor

                          B11, Not connected

                          B12, Not connected

                          B13, Not connected

                          B14, Cylinder 4 coil operation

                          B15, Not connected

                          B16, Cylinder 1 coil operation

                          B17, Throttle body motor supply

                          B18, Not connected

                          B19, Operation of injector for cyl. 1

                          B20, Not connected

                          B21, Not connected

                          B22, Detonation sensor 1

                          B23, Lambda sensor signal (right pre-cat.)

                          B24, Potentiometer - 1 throttle body

                          B25, Engine coolant temperature

                          B26, Sensors reference earth

                          B27, Not connected

                          B28, Lambda sensor signal (post-cat.)

                          B29, Not connected

                          B30, Cylinder 3 coil operation

                          B31, Cylinder 2 coil operation

                          B32, Not connected

                          B33, Throttle body motor earth

                          B34, Lambda sensor heater (pre-cat. right)

                          B35, Operation of injector for cyl. 3

                          B36, Phase transformer operation

                          B37, Not connected

                          B38, Not connected

                          B39, Lambda sensor signal (left pre-cat.)

                          B40, Potentiometer 2 throttle body

                          B41, Not connected

                          B42, Timing sensor signal

                          B43, Not connected

                          B44, Not connected

                          B45, Not connected

                          B46, Not connected

                          B47, Not connected

                          B48, Not connected

                          B49, Throttle body motor supply

                          B50, Lambda sensor heater (post-cat.)

                          B51, Timing sensor power supply

                          B52, Operation of injector for cyl. 2

                          B53, Not connected

                          B54, Detonation sensor 1 reference earth

                          B55, Lambda sensor earth (pre-cat. right)

                          B56, Not connected

                          B57, Not connected

                          B58, Throttle body potentiometers supply

                          B59, Engine rpm sensor

                          B60, Lambda sensor earth (post-cat.)

                          B61, Not connected

                          B62, Not connected

                          B63, Not connected

                          B64, Not connected



                          При 140 - коньовото jtd има междинна букса между ECU - то и ръчката, която се намира над педалите и е черна на цвят. Колегата Кабамитов наскоро беше направил връзките за темпомата точно там:

                          Може и при теб да е така.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:46.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Да, по това описание на буксите карам и аз. Объркал съм броя на пиновете на буксите. 64 са не 69.
                            За сега пин 58,10 и 42 ги открих на черната букса при краката. Няма начин да ги няма и другите. Ако проработи довечера може да се прибирам на темпомат
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • дано да тръгне колега аз го направих за 2 часа с помоща на колегата Любо за което отново му благодаря до ден днешен всичко е ОК само дето нямам индикация за включен темпомат на таблото незнам защо ако може някой да ми помогне да я направя да светне ако изобщо има такава лампа де
                              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                                дано да тръгне колега аз го направих за 2 часа с помоща на колегата Любо за което отново му благодаря до ден днешен всичко е ОК само дето нямам индикация за включен темпомат на таблото незнам защо ако може някой да ми помогне да я направя да светне ако изобщо има такава лампа де
                                Провери на черната букса над педалите, където направи връзките за ръчката, дали е опроводен пин 5 и ако да, и в двете посоки ли?

                                ---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

                                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                                Да, по това описание на буксите карам и аз. Объркал съм броя на пиновете на буксите. 64 са не 69.
                                За сега пин 58,10 и 42 ги открих на черната букса при краката. Няма начин да ги няма и другите. Ако проработи довечера може да се прибирам на темпомат
                                Това за прибирането на темпомат не трябваше да го казваш. Аз като кажа нещо предварително и всичко се закучва


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X