Добре се е получило според мен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Темпомат / Автопилот / Круз контрол
Collapse
X
-
Мисля, че ще е полезно за тези, които не ползват оригиналната ръчка да изясним и схемичката и (това, което беше направил и колегата 7171 по-горе):
Номерацията на пиновете в дясната страна се отнася за черната 20 пинова междинна букса "D1D" зад таблото с предпазителите при 140 коньовото JTD.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
да стана перфектно само трябва да си навържа + - и rec с хубави бутончета и всичко ще стане супер само се чудя с какви бутони да ги направя отново благодарности на любо (аз съм Иван)Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от fenixs Покажи съобщениеНякой ще ми помогне ли да намеря човек, или сервиз където могат да монтират и на мен моля. (Имам оригиналната ръчка)Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Реших и аз най-после да вържа темпомата на Т.С-ка. Сложих лостчето, вързах му буксата, прокарах кабели и ударих на камък с буксата на мотроника. По описание в Е-лърна дават две букси на мотроника едната малка - букса А с 49 пина и голяма - букса Б с 69 пина. На моя мотроник 7.3.1 двете букси са еднакви с 69 пина и никъде няма обозначение коя е букса А и коя Б.Темпомата го дават да се връзва на букса А на пинове:
пин 10 - ON/OF
пин 18 - лампа на таблото
пин 42 RCL
пин 43 set+
пин 58 set-
И на двете букси на мотроника на тези пинове излизат кабели, но няма изведена инсталация до лостчето за мигачите. На педала на съединителя и на спирачките има ключета и мотроника получава сигнал от тях.
Молбата ми е към теб Любо, да кажеш къде да вържа въпросните кабели на мотроника и възможно ли е да има окабеляване до някъде и да свършва на някоя букса на планката над педалите.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеРеших и аз най-после да вържа темпомата на Т.С-ка. Сложих лостчето, вързах му буксата, прокарах кабели и ударих на камък с буксата на мотроника. По описание в Е-лърна дават две букси на мотроника едната малка - букса А с 49 пина и голяма - букса Б с 69 пина. На моя мотроник 7.3.1 двете букси са еднакви с 69 пина и никъде няма обозначение коя е букса А и коя Б.Темпомата го дават да се връзва на букса А на пинове:
пин 10 - ON/OF
пин 18 - лампа на таблото
пин 42 RCL
пин 43 set+
пин 58 set-
И на двете букси на мотроника на тези пинове излизат кабели, но няма изведена инсталация до лостчето за мигачите. На педала на съединителя и на спирачките има ключета и мотроника получава сигнал от тях.
Молбата ми е към теб Любо, да кажеш къде да вържа въпросните кабели на мотроника и възможно ли е да има окабеляване до някъде и да свършва на някоя букса на планката над педалите.
Според документацията трябва да са с по 64. Както и да е.
За да определиш, коя от двете е A и B, се ориентирай, като проследиш веригата на нещо вече съществуващо. Примерно - сигналът от RPM сензорът трябва да постъпва на букса "B" - пин 10. Мери верига между буксата на RPM датчика, която се намира над десния край на всмукателния колектор (трябва да е кафява) до пин 10 на всяка от буксите на ECU - то. На която букса излезе, връзвай ръчката на другата.
Ето пълния опис на пиновете на двете букси:
A1, Not connected
A2, Not connected
A3, Alfa Romeo CODE connection
A4, Not connected
A5, Not connected
A6, Compressor engagement request
A7, Power supply for accelerator pedal potentiometer
A8, Signal for potentiometer - 1 accelerator pedal
A9, Quadrinary - Fan 1st speed request
A10, Cruise Control ON/OFF
A11, Not connected
A12, CAN-L line
A13, Compressor relay control
A14, Not connected
A15, Direct supply
A16, Supply controlled by ignition, via main relay
A17, Not connected
A18, Cruise Control warning light
A19, Injection warning light
A20, Preparation for Flash Programming
A21, Not connected
A22, Fuel level sensor
A23, Not connected
A24, Earth for potentiometer - 1 accelerator pedal
A25, Earth for potentiometer - 2 accelerator pedal
A26, Brake lights switch
A27, Brake lights switch
A28, SPORT function switch
A29, CAN-H line
A31, Fuel pump relay feed
A31, Main relay activation
A32, Supply controlled by ignition, via main relay
A33, Not connected
A34, Not connected
A35, Rev counter signal
A36, Not connected
A37, Not connected
A38, Not connected
A39, Not connected
A40, Signal for potentiometer - 2 accelerator pedal
A41, Quadrinary - fan 2nd speed request
A42, Cruise Control Resume
A43, Cruise Control SET +
A44, Speedometer sensor signal
A45, CAN-H line
A46, Injection warning light
A47, Supply controlled by ignition
A48, Supply controlled by ignition, via main relay
A49, Not connected
A50, Operation of fan 1st speed
A51, Not connected
A52, Fuel consumption signal
A53, Diagnostic connection (K line)
A54, Air temperature sensor signal
A55, Not connected
A56, Supply for accelerator pedal potentiometer
A57, Air flow meter signal
A58, Cruise Control SET -
A59, Clutch pedal switch
A60, Oil pressure switch
A61, CAN-L line
A62, Operation of fan 2nd speed
A63, Air flow meter supply
A64, Not connected
-------------------------------------------------------------------------
B1, Throttle body motor earth
B2, Lambda sensor heating (pre-cat. pre-cat.)
B3, Operation of injector for cyl. 4
B4, Variable geometry solenoid valve operation
B5, Fuel vapour recovery solenoid control
B6, Detonation sensor 2 reference earth
B7, Lambda sensor earth (pre-cat. left)
B8, Not connected
B9, Not connected
B10, Engine rpm sensor
B11, Not connected
B12, Not connected
B13, Not connected
B14, Cylinder 4 coil operation
B15, Not connected
B16, Cylinder 1 coil operation
B17, Throttle body motor supply
B18, Not connected
B19, Operation of injector for cyl. 1
B20, Not connected
B21, Not connected
B22, Detonation sensor 1
B23, Lambda sensor signal (right pre-cat.)
B24, Potentiometer - 1 throttle body
B25, Engine coolant temperature
B26, Sensors reference earth
B27, Not connected
B28, Lambda sensor signal (post-cat.)
B29, Not connected
B30, Cylinder 3 coil operation
B31, Cylinder 2 coil operation
B32, Not connected
B33, Throttle body motor earth
B34, Lambda sensor heater (pre-cat. right)
B35, Operation of injector for cyl. 3
B36, Phase transformer operation
B37, Not connected
B38, Not connected
B39, Lambda sensor signal (left pre-cat.)
B40, Potentiometer 2 throttle body
B41, Not connected
B42, Timing sensor signal
B43, Not connected
B44, Not connected
B45, Not connected
B46, Not connected
B47, Not connected
B48, Not connected
B49, Throttle body motor supply
B50, Lambda sensor heater (post-cat.)
B51, Timing sensor power supply
B52, Operation of injector for cyl. 2
B53, Not connected
B54, Detonation sensor 1 reference earth
B55, Lambda sensor earth (pre-cat. right)
B56, Not connected
B57, Not connected
B58, Throttle body potentiometers supply
B59, Engine rpm sensor
B60, Lambda sensor earth (post-cat.)
B61, Not connected
B62, Not connected
B63, Not connected
B64, Not connected
При 140 - коньовото jtd има междинна букса между ECU - то и ръчката, която се намира над педалите и е черна на цвят. Колегата Кабамитов наскоро беше направил връзките за темпомата точно там:
Може и при теб да е така.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:46.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да, по това описание на буксите карам и аз. Объркал съм броя на пиновете на буксите. 64 са не 69.
За сега пин 58,10 и 42 ги открих на черната букса при краката. Няма начин да ги няма и другите. Ако проработи довечера може да се прибирам на темпоматAlfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
дано да тръгне колега аз го направих за 2 часа с помоща на колегата Любо за което отново му благодаря до ден днешен всичко е ОК само дето нямам индикация за включен темпомат на таблото незнам защо ако може някой да ми помогне да я направя да светне ако изобщо има такава лампа деИсторията започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениедано да тръгне колега аз го направих за 2 часа с помоща на колегата Любо за което отново му благодаря до ден днешен всичко е ОК само дето нямам индикация за включен темпомат на таблото незнам защо ако може някой да ми помогне да я направя да светне ако изобщо има такава лампа де
---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеДа, по това описание на буксите карам и аз. Объркал съм броя на пиновете на буксите. 64 са не 69.
За сега пин 58,10 и 42 ги открих на черната букса при краката. Няма начин да ги няма и другите. Ако проработи довечера може да се прибирам на темпомат
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment